Zakres obowiązków:
- nadzór techniczny i jakościowy nad realizacją kontraktu w zakresie budownictwa;
- opracowanie budżetu realizacji inwestycji,
- sporządzanie i kontrolę realizacji harmonogramu;
- nadzór nad pracą podwykonawców,
- współpraca z firmami wykonawczymi, koordynacja międzybranżowa,
- kontrolowanie postępu i jakości prac zgodnie z postanowieniami kontraktu, dokumentacją projektową, harmonogramem i przepisami BHP,
- okresowe raportowanie do Dyrekcji o realizacji kontraktu.
- zarządzanie podległym zespołem;
- szczegółowa analiza zapytań ofertowych i dokumentacji technicznej;
- wykonywanie przedmiarów robót, kosztorysów oraz ofert;
- przygotowanie oraz rozsyłanie zapytań ofertowych do podwykonawców i dostawców;
Wymagania:
- wykształcenie techniczne – specjalność budownictwo;
- umiejętność analizy dokumentów technicznych, projektów;
- znajomość programu NORMA PRO, pakietu MS Office i AutoCad,;
- samodzielność i odpowiedzialność;
- dyspozycyjność;
- prawo jazdy kat. B;
- gotowość do pracy w terenie, na wyjazdach w delegacji;
- bardzo dobra organizacja czasu i pracy.;