KANCELARIA SEJMU
BIURO KADR I ROZWOJU ZAWODOWEGO
ogłasza rekrutację na APLIKACJĘ SEJMOWĄ 2025/2026
Kancelaria Sejmu to urząd, który wspiera działalność Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej w tworzeniu prawa. Jesteśmy odpowiedzialni za organizację pracy posłów oraz zapewnienie im odpowiednich warunków, umożliwiających procedowanie ustaw.
Czym jest Aplikacja sejmowa?
Aplikacja sejmowa otwiera absolwentom studiów wyższych II stopnia możliwość zatrudnienia w Kancelarii Sejmu. Jej celem jest przygotowanie aplikantów do należytego wykonywania obowiązków urzędniczych. Aplikanci są zatrudnieni na czas określony i uczestniczą w szkoleniu przewidzianym programem aplikacji. Aplikacja trwa od 1.10.2025 r. do 30.09.2026 r.
Podstawą przyjęcia na Aplikację sejmową jest spełnienie przez kandydatów następujących warunków:
Szczegułowe informazje na stronie internetowej https://orka.sejm.gov.plrekrutacja.nsf/0/2799F489EA355827C1258C5900537601?OpenDocument
Termin nadsyłania ofert upływa 16 maja 2025 r.